Grafické studio
pondělí, 7. března 2011
- Naše služby začínají u systémové práce návrhu a řešení firemního stylu (corporate identity) malých i velkých firem, značek produktů či akcí. Nejvýraznějším vizuálním prvkem, který komunikuje pozici firmy, je firemní značka. Těší nás, když námi navržená loga vidíme i po letech funkční a úspěšná.
- Sebelepší logo nezaručí firmě profesionální image, je jen jedním z kamínků veliké mozaiky. Stalo se již samozřejmostí, že dobré logo doprovází tzv. grafický manuál, který popisuje pravidla pro jeho používání, definuje i další důležité vizuální standardy, jako je firemní barevnost, firemní písmo, podoba akcidenčních materiálů, popisuje grafickou podobu např. propagačních předmětů, orientačních systémů, vlajek, venkovních značení a mnoha dalších.
- Dále vytváříme různorodé prospekty, katalogy, pozvánky, letáky, jídelní lístky, brožury, programy, vstupenky ...